Reklamacje

Jak złożyć reklamację – skrócona instrukcja

Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. Chcemy, aby zakupione produkty działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji.
Jednak w przypadku wystąpienia usterek uruchamiamy na żądanie klienta procedury reklamacyjne, o których mowa w poniższych punktach.
Prowadzimy wsparcie techniczne pod numerem telefonu +48 797 349 135 oraz za pośrednictwem drogi elektronicznej (adres e-mail: biuro@riv-performance.pl.
Sklep Internetowy odpowiada za wady Produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
1. Powiadom nas o wadzie najlepiej mailowo lub pisemnie.
2. Dokładnie opisz wadę oraz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji.
3. Zapakuj bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie. 
4. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. 
5. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres:

X+ Electric Boards
ul. Gdańska 36a Lok. MKDESIGN
84-300 Lębork

Zwrot - skrócona instrukcja

1. Jako Konsument masz 30 dni na zwrot produktu, nawet bez podania przyczyn. 
2. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego formularza w zakładce kontakt
3. Zapakuj bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie.

4. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. 
5. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres:

X+ Electric Boards
ul. Gdańska 36a Lok. MKDESIGN
84-300 Lębork